SEO hakkında bildiğinizi düşündüğünüzü unutun ve sürekli gelişen bir alan olarak düşünmeye başlayın. Kullanıcıların davranışları ve arama motorlarının yetenekleri zamanla geliştikçe, standartlar göz açıp kapayıncaya kadar gelir ve gider. Dijital pazarlama stratejinizde SEO’yu atlayabileceğinizi ve sadece ‘kanatla’ yapmanın sizi tam iş potansiyelinize ulaşmanızı engelleyebileceğini varsayarsak . Gelişen sadece çevrimiçi pazarlama sektörü değil; işinizin endüstrisi de olgunlaşıyor. Dolayısıyla SEO söz konusu olduğunda, gerçekten “ayarlayıp unutamazsınız”. Her şeyin ne kadar iyi çalıştığını izlemeniz ve takip etmeniz gerekir, böylece her zaman rekabette bir adım önde olursunuz. SEO mekaniği SEO stratejinizi planlarken dikkate almanız gereken 8 temel unsur: # 1: Hedef pazarınızda kimler var? 

Bir yanıt yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir