Aynısı hesabınız için de geçerlidir. Twitter pazarlama stratejiniz, hedef kitleniz platformda çevrimiçi olduğunda gönderi yayınlamayı ve takipçilerinizin katılımını uyandıracak yüksek kaliteli gönderiler hazırlamayı içermelidir. Belki komik bir kedi derlemesi veya çalışanınız hakkında duygusal, düşündürücü bir hikaye şeklinde olabilir. Sproutsocials’ın size rehberlik etmesi için kullanabileceğiniz infografik ile Twitter’da paylaşım yapmak için en iyi zamanların bir listesini oluşturduk. Sproutsocials’ın haftanın zamanına ve günlerine dayalı küresel etkileşim infografik Gördüğümüz gibi, Twitter’da paylaşım yapmak için en iyi saatler çalışma haftasında sabah 9’dan 11’e kadardır. En iyi performans gösteren günler Çarşamba ve Cuma günleridir. Ayrıca, paylaşım yapmak için en kötü gün Pazar. Böylece içerik takviminizi o zamanlara göre planlayabilirsiniz. 5. Tutarlılık Tutarlı olmak tamamen disiplin ve irade ile ilgili olsa da, bunu işinizde kullanmak size büyük sonuçlar getirecektir. Tutarlılık, belirli bir zamanda, aynı ses ve kişiliğe sahip paylaşımlar yapmak, takipçilerinizle derin ve güvenilir bir bağlantı kurmak anlamına gelir. Wendy’nin platform genelinde mesajlaşma tutarlılığını gösteren Twitter gönderisi Wendy’nin örneğine bakarsak, video başlığını içerikle eşleştirerek markaları için nasıl tutarlı bir his yarattıklarını görebiliriz. Bir yan not olarak, daha fazla içeriğin daha iyi kaliteye eşit olmadığını unutmayın. Zaman ayırmanız ve hedef kitlenize ve takipçilerinize hitap edecek içerik oluşturmanız gerekir. Tutarlılık, başarılı bir Twitter pazarlama stratejisinin gizli sosudur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir