Web sitenizin nasıl ölçtüğünden emin değilseniz, sitenizin URL’sini Google’ın Mobil Uyumluluk Testi’ne girin . # 3: Arama motorları genişliyor Birisi arama motorlarından bahsettiğinde, otomatik olarak Google hakkında konuştuğunu varsayıyor musunuz? Teknoloji devi, pazarda o kadar büyük bir paya sahip ki, ‘Googling’ bir fiil haline geldi. Bununla birlikte, aramaların önemli bir kısmı Microsoft’un Bing gibi alternatif sitelerde gerçekleşir. Sıraladığınızı görmek için sitenizi Google alternatiflerinde aramak için bir noktaya gelin. Sadece sosyal medya katılımını iyileştirmek ve meta etiketler eklemek , Bing’de birkaç sıranızı yükseltmek için gereken tek şey olabilir . # 4: Kitleniz ne arıyor? Sadece birkaç yıl önce, ortalama bir kullanıcı konuşma sorularını anlamak için arama motorlarına güvenmiyordu. “Çiçek teslimatı istanbul” gibi hantal ifadelerle arıyorlardı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir