Kategorilerinizi seçmek oldukça basittir, ancak bunu yaparken göz önünde bulundurmanız gereken üç nokta vardır: Birincil kategori – Bu, arama sonuçları üzerinde en büyük etkiye sahiptir, bu nedenle işletmenizi en iyi tanımlayan kategoriyi seçin. İkincil kategoriler – Ne kadar çok ikincil kategoriyi seçerseniz, etkileri o kadar seyrelmiş olur. Google , ” sağlanan listeden genel temel işinizi açıklamak için mümkün olduğunca az kategori ” kullanmanızı önerir . Bu nedenle, genellikle bir birincil kategori ve üç ikincil kategori kullanmanızı öneririz. Rakiplerinizi gözetleyin – 3.000’den fazla kategori olduğundan, hangilerinin mevcut olduğunu ve hangilerinin işinize en uygun olduğunu bilmek zor olabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir